بازارساز

Bazarsaz

بازارساز

Bazarsaz

دانلود خلاصه فصل اول کتاب نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت تالیف واندا والاس

خلاصه فصل اول کتاب نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت تالیف واندا والاس

خلاصه فصل اول کتاب نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت تالیف واندا والاس

دانلود خلاصه فصل اول کتاب نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت تالیف واندا والاس

خلاصه فصل اول کتاب نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت
واندا والاس
والاس
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pdf
حجم فایل 316 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2

خلاصه فصل اول کتاب نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت تالیف واندا والاس

فصل اول شامل:

مقدمه

بازارهای آزاد

بازارهای تحت نظارت

چهار عامل دستیابی به شناخت نقش حسابرسی

فرضیه های جایگزین

عوامل توجیه کننده تقاضا حسابرسی

دانلود خلاصه فصل اول کتاب نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت تالیف واندا والاس

دانلود پیشینه و مبانی نظری تقسیم سود سهام در بازار رو به رکود

پیشینه و مبانی نظری تقسیم سود سهام در بازار رو به رکود

پیشینه و مبانی نظری تقسیم سود سهام در بازار رو به رکود

دانلود پیشینه و مبانی نظری تقسیم سود سهام در بازار رو به رکود

پیشینه و مبانی نظری تقسیم سود سهام در بازار رو به رکود
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 107 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37

 بصورت فایل ورد

همراه با منابع

 

مقدمه

14

تقسیم سود

17

اهمیت تقسیم سود

17

اهداف سیاست تقسیم سود

18

اشکال مختلف پرداخت سود سهام

19

سود سهام نقدی

19

سود غیر نقدی سهام

19

سود سهمی یا سهام جایزه

20

سود تصفیه

20

سیاست تقسیم سود

20

تقسیم سود ثابت و معین بین سهامداران

21

سیاست پرداخت منظم همراه با مبلغ اضافی

21

تقسیم درصد ثابتی از سود (سیاست تقسیم سود متغیر)

22

توجیه ثبات سود سهام

22

عوامل مؤثر بر سیاست تقسیم سود

23

وضعیت نقدینگی شرکت

23

ثبات در سودآوری شرکت

23

محدودیت قانونی

24

تأثیر آثار مالیاتی تقسیم سود

24

محدودیت­ های قراردادی

25

‌تئوری­ های مرتبط با سیاست تقسیم سود

25

تفاوت سود تقسیمی در بین کشورها

29

تفاوت در مراحل رشد

30

تفاوت در نرخ مالیاتی

30

تفاوت در کنترل شرکت

30

سود تقسیمی جهت کاهش تضاد منافع

30

بازارهای مالی

31

تعاریف رکود و رونق بازار

31

پریشانی مالی

31

قابلیت نقدشوندگی ضعیف(پریشانی)

33

نکول

33

مراحل پریشانی مالی

33

ارتباط سیاست تقسیم سود و بازده در دوره رکود و رونق بازار

35

پیشینه پژوهش

36

تحقیقات انجام شده در سایر کشورها

36

تحقیقات انجام شده در ایران

41

دانلود پیشینه و مبانی نظری تقسیم سود سهام در بازار رو به رکود

دانلود پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

دانلود پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 219 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 57

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه.......................................................................... 9

2-2- مفاهیم مرتبط به بازار محصول............................................ 10

2-2-1- ساختار بازار.............................................................. 10

2-2-2- انواع بازار از نظر درجه رقابت.......................................... 10

2-2-2-1- بازار رقابت کامل........................................................ 10

2-2-2-2-  بازار انحصار کامل........................................................ 11

2-2-2-3-  بازار انحصار چند جانبه................................................... 12

2-2-2-4-  رقابت کورنو........................................................ 13

2-2-2-5- رقابت برتراند.................................................. 13

2-2-2-6- وضعیت تبانی در بازار چند قطبی............................... 14

2-2-2-7- وضعیت رهبر و پیرو........................................ 14

2-2-2-8- وضعیت جنگ قیمت................................... 14

2-2-3- بازار رقابت انحصاری.............................................. 14

2-2-4- تمرکز بازار....................................... 15

2-2-5- قدرت بازار................................................... 16

2-2-6- شاخص‌های قدرت بازار................................................ 17

2-2-6-1- شاخص لرنر............................................... 17

2-2-6-2-شاخص هر فیندال- هیرشمن....................................... 17

2-2-6-3- کیو توبین............................................................ 18

2-2-6-4- شاخص بون...................................................... 19

2-2-7- جایگاه رقابتی محصول................................................... 20

2-2-7-1- استراتژی و خط مشی تعیین جایگاه........................... 22

2-2-7-2- تجزیه و تحلیل و تعیین جایگاه رقابتی محصول................ 22

2-3- تبلیغات................................................ 23

2-3-1- مفاهیم و تعاریف تبلیغات........................................ 24

2-3-2- تبلیغات و بازاریابی............................................ 26

2-3-3- ارتباط بین رفتار خریدار، بازارایابی و تبلیغات....................... 27

2-3-4- مخارج تبلیغات و ارزش بازار........................................... 29

2-3-5- تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری.................. 33

2-3-6- تبلیغ اینترنتی...................................... 37

2-3-6-1- روش های تبلیغ اینترنتی............................................. 38

2-3-7- نگرش نسبت به تبلیغات......................................... 39

2-3-8- بازدهی بازاریابی و تبلیغات...................................... 39

2-3-9- شدت تبلیغات و سودآوری..................................... 40

2-3-9-1- شدت تبلیغات و فروش.................................... 41

2-3-10- روش های ارزیابی اثربخشی تبلیغات......................... 41

2-3-10-1- سلسه مراتب تأثیرات......................................... 42

2-3-10-2-تشریح و طبقه بندی متغیرهای تبلیغات در سلسله مراتب تأثیرات.. 42

2-4- ادبیات نظری تبلیغات، تمرکز و سودآوری............................. 43

2-5- مروری بر پژوهش­های پیشین................................. 48

2-5-1- پژوهش های خارجی............................................. 48

2-5-2-پژوهشهای داخلی........................................ 50

دانلود پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 45 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

بازاریابی بین المللی

بازاریابی خارجی، عبارت است از: بازاریابی کالا و خدمات از یک کشور به کشوری دیگر. بازاریابی داخلی و خارجی، دارای تفاوت هایی هستند که از جمله آنها می توان تفاوت های محیطی در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را نام برد. تفاوت های موجود در آب و هوا، محیط طبیعی، فرهنگ، منابع و تکنولوژی، نیازهای تولیدی و خدماتی متفاوتی را ایجاد می کند. از آنجا که برای یک بنگاه اقتصادی رفع تمام نیازهای مصرف کنندگان امکان پذیر نیست، لذا مدیریت بازاریابی می بایستی فرصت های موجود را از طریق تقسیم بازار تجزیه و تحلیل کند تا بتواند کالا و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان مورد نظر را با توجه به منابع خود تأمین کند. منظور از تقسیم بازار این است که بازاری وسیع را با روشی به بخش های کوچکتر تقسیم کنیم که در هر کدام از آنها یکنواختی بیشتری از نظر عرضه و تقاضا وجود داشته باشد.

مصرف کنندگان، خصوصیاتی مشترک و مشابه دارند. معیارهایی که تقسیم بازار براساس آنها انجام می گیرد، شامل عوامل جغرافیایی، جمعیتی یا دموگرافیک، روانی، رفتاری، بازاریابی و اقتصادی است. پس از بررسی بازار و تقسیم آن به بخش های مشابه، مدیریت بازاریابی باید تصمیم بگیرد کدام یک از این بخش ها را به عنوان بازار هدف، انتخاب کند. البته او می تواند بیش از یک بخش را براساس ترکیب و توانایی کارکنان بازاریابی، توان رقابتی و خط مشی بازرگانان سازمان خود، انتخاب کند. 

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی

دانلود مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی

مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی

مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی

دانلود مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی

مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 104 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

آمیخته بازاریابی

در دنیای رقابتی امروز، سازمان‌ها به منظور بقای خود نیاز به استفاده از فنون بازاریابی و نیز تحقیقات تخصصی بازاریابی دارند. بررسی‌ها نشان داده است که ناموفق بودن شرکت‌ها از ناتوانی آن‌ها در بهره گیری از فنون بازاریابی نشأت می‌گیرد. این شرکت‌ها تحولات بازار و تغییرات الگوی مصرف مشتریان را نادیده می‌گرفتند و به جای روی آوردن به بازاریابی پیشرفته، به فروش می‌پرداختند و کسب سود بیشتر را بر رضایت مشتریان ترجیح می‌دادند. بازاریابی در عین حال یک جنگ است منتهی نه جنگ با اسلحه و یا تفنگ بلکه چنانکه آلبرت امری[1] در این رابطه می‌گوید: "بازاریابی یک جنگ متمدنانه است که در اغلب این نبردها، شرکت‌ها و سازمان‌هایی موفق می‌شوند که از کلمات، ایده‌ها و نظم فکری مطلوب‌تری استفاده می‌نمایند، به عبارت دیگر دارای مدیریت بازاریابی به روز و منسجمی باشند تا بتوانند در مبارزه با صحنه های رقابت گام بردارند (کنستانتین، 2012).

در این رابطه کاتلر[2] اعتقاد دارد که اکثر شرکت‌ها توجه زیادی به کاهش هزینه می‌کنند در حالی که عدم صرف هزینه های بازاریابی، هزینه های بیشتری را ایجاد می‌کند (کاتلر، 1379). مدیریت بازاریابی یکی از بخش‌های مدیریت کلان سازمان است که با نگرش سیستمی به اجزای سازمان، روابط بین آن‌ها، نحوه تأثیر گذاری بر یکدیگر و ارتباط داخلی آن‌ها به صورت یک نظام یکپارچه و جامع، عوامل مؤثر را مورد بررسی قرار داده و مورد تحلیل قرار می‌دهد. به عبارت ساده تر در این فرآیند با انجام " تحقیقات بازاریابی" مطالعه و بررسی دقیق بر روی عوامل درونی و بیرونی سازمان و محصول مورد مطالعه قرار می‌گیرد. همچنین با بررسی و تحلیل عوامل درون سازمانی و مرتبط با محصول، از جنبه های گوناگون مدیریتی، مالی، کیفی محصول و بازاریابی که تأثیر گذار و تعیین کننده می‌باشند، تلاش می‌گردد تا مقایسه ای مناسب بین این عوامل صورت گرفته و بالطبع مناسب‌ترین استراتژی‌ها و راهکارهای عملی مورد بررسی قرار گرفته و در راستای پیشبرد اهداف سازمان پیشنهاد گردد.

بازاریابی یعنی جستجو برای یافتن مناسب‌ترین بازار و بخش‌هایی که سازمان می‌تواند در آنجا به صورت مفیدتر و مؤثرتر حضور یابد و پاسخگوی نیازها و خواسته‌های مردم باشد. به عبارت دیگر بازاریابی تلاش آگاهانه است برای تخصیص بهینه منابع و ایجاد نوعی تخصیص در بازار (روستا و همکاران، 1390). بازاریابی عبارت است از فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته‌ها از طریق فرایند مبادله (کاتلر، آرمسترانگ،1390). بازاریابی به مجموعه ای از فعالیت‌های بازرگانی گفته می‌شود که جریان کالاها یا خدمات را از تولید تا مصرف کننده نهایی هدایت می‌کند.

بازاریابی علم جوانی است که سابقه پیدایش آن از قرن بیستم میلادی است (مهرانی ، حسینی کیا، 1391). یک بازاریاب بدون داشتن درک صحیح از اینکه مشتری چه کسی است؟ چرا، چه وقت، کجا و چگونه خرید کند؟ به خطا می‌رود و ویژگی‌هایی که به واسطه آن گروهی از مشتریان ارزش را درک می‌کنند ممکن است از نظر گروهی دیگر از مشتریان، اصلاً مهم نباشد (موریس، 2011). امروزه شرکت‌ها در تلاشند تا با استعانت از دو عامل " رضایتمندی مشتری" و " فروش و سودآوری بیشتر" با تکیه بر تحقیقات بازار و درک نیازهای مشتری در دنیای مملو از رقابت کنونی به حیات خود ادامه دهند. در این راستا یکی از راه‌های نائل آمدن به اهداف فوق بررسی و تجزیه و تحلیل مفهوم آمیخته بازاریابی در هر کسب و کاری می‌باشد (علی میرزایی، 13 ش 91).


[1] Albert emery

[2] Philip kotler

[3] Product

[4] price

[5] place

[6] promotion

دانلود مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی