بازارساز

بازارساز

Bazarsaz
بازارساز

بازارساز

Bazarsaz

دانلود مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی سبز و قصد خرید مصرف کننده

مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی سبز و قصد خرید مصرف کننده

مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی سبز و قصد خرید مصرف کننده

دانلود مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی سبز و قصد خرید مصرف کننده

مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی سبز و قصد خرید مصرف کننده
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 85 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

 

2-1- مقدمه.....................................................................................

15

2-3- مسئولیت اجتماعی سازمان.........................................

18

2-4- بازاریابی سبز.........................................................

22

2-4-1- سطوح بازاریابی سبز ...............................................

27

2-4-2- مراحل بازاریابی سبز ...................................................

28

2-4-3- بازاریابی سبز در ایران.....................................................

31

2-5- آمیخته بازاریابی سبز..........................................................

35

2-5-1- محصول سبز..................................................................

35

2-5-2- قیمت سبز.....................................................................

42

2-5-3- ترفیع سبز...........................................................

45

2-5-4- توزیع سبز...............................................................

48

2-6- قصد خرید مصرف کننده.............................................

53

2-7- پیشینه تحقیق .................................................................

56

2-7-1- پیشینه تحقیقات داخلی............................................

56

2-7-2- پیشینه تحقیقات خارجی............................................

59

دانلود مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی سبز و قصد خرید مصرف کننده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد